Els pilotaris Ian (Senyera), Coeter (Simat), Pablo (Barxeta), Sanchis (Montesa),a Moltó (Barxeta), Dorin (Xeraco), Sergio (Genovés) i Josep (Xeraco) disputaran el trofeu de raspall de Palma de Gandia, que es disputarà els dies 29, 30 i 31 d’agost a l’avinguda Sant Cristòfol.
Per a l’edició d’enguany l’Ajuntament de Palma de Gandia ha volgut comptar amb els jugadors professionals més destacats del moment. Cal destacar que participaran de forma conjunta Moltó i Dorin, actuals campions de la Copa Diputació, i la resta d’equips formats per jugadors que estan apareixent als cartells i trinquets més destacats del raspall. “Tot està pensat per oferir el millor espectacle als aficionats de La Safor i comarques del voltant”, apunten des de l’empresa A mà pilota, organitzadors del trofeu..
El trofeu s’inicia el dimarts dia 29 d’agost amb la participació dels jugadors Ian i Coeter front a Pablo i Sanchis. Dimecres dia 30 serà el torn per a Moltó i Dorin (Xeraco) front a Sergio i Josep. I finalment, el dijous dia 31 es jugarà la gran final entre els equips guanyadors de les dos semifinals.
A més, abans de cada partida es donarà l’oportunitat de participar als joves jugadors de l’escola de pilota de Palma i Ador que estan iniciant la seua activitat i volen promocionar l’esport de la pilota valenciana.


