Després de la detenció divendres 5 de gener en Callosa d’En Sarrià de quatre homes de 19, 21, 22 i 24 anys, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual, dos delictes d’abusos sexuals i un delicte contra la intimitat, tres noves dones víctimes asseguren haver reconegut entre els quatre detinguts a un dels seus agressors.
Les detencions es van produir després de la telefonada d’una veïna de la localitat de Callosa d’En Sarrià, arran de la qual agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a un habitatge on hi havia quatre individus amb una dona seminua, segons relatava aquesta veïna.
En arribar els agents van comprovar que en el lloc es trobava una dona, en estat embriac i possiblement sota els efectes d’alguna droga ja que no era capaç de saber on es trobava o on viu, ni tampoc recordava el que hava succeït durant les últimes hores.
Diversos testimonis relaten com un dels detinguts havia sigut sorprés pujant-se els pantalons, mentre que un altre d’ells es trobava recolzat damunt de la víctima, mentre abusava d’ella.
Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció de tres dels implicats, que es trobaven encara en el lloc dels fets, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual.
Mentrestant la víctima, de 19 anys, que es queixava de dolors en les seues parts íntimes, va ser traslladada d’urgència a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a ser sotmesa a un reconeixement mèdic i rebre atenció psicològica.
Després del trasllat dels tres detinguts a dependències de la Guàrdia Civil a la Vila Joiosa, diversos agents van procedir a localitzar al quart home, que va ser detingut en un breu espai de temps.
La investigació, ha revelat que dos d’ells coneixien a la víctima, i es van trobar amb ella a Benidorm, la nit de les campanades. Amb l’excusa de continuar prenent copes, sobre les 5 de la matinada van suggerir a la víctima anar a casa d’un conegut de la mare d’ella a Benidorm, al que ella va accedir.
Una vegada allí i després de prendre diverses copes més, la jove no recorda res del succeït, però pel que sembla van començar amb els abusos, i un dels habitants de la casa, es va adonar i va donar la festa per finalitzada. Els quatre homes, van decidir anar llavors a Callosa, al local d’un d’ells, portant-se a la jove, que estava en tal estat que a penes podia caminar sola.
Un dels detinguts, de 22 anys, ja tenia antecedents per violència de gènere i abusos sexuals amb una menor, i fins i tot, durant la investigació del cas, la Guàrdia Civil ha localitzat a una altra dona, que també hauria patit abusos sexuals a l’octubre del passat any, per part del detingut, i que ha interposat la corresponent denúncia.
La investigació continua oberta, ja que els agents sospiten que els detinguts podrien haver protagonitzat dues situacions idèntiques més, amb altres dues dones, no descartant que la xifra d’afectades poguera augmentar.
Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual, dos delictes d’abusos sexuals i un delicte contra la intimitat.
La investigació ha sigut duta a terme per agents de la Guàrdia Civil de l’Equip de Policia Judicial de la Vila Joiosa i del lloc de Callosa d’En Sarria.
Tres noves víctimes reconeixen entre la “manada” de Callosa a un dels seus agressors


