La visita del Tio de la Porra als col·legis i a l’ajuntament ha obert este divendres Fira i Festes d’Oliva. Quda per davant un ampli ventall en el qual s’han concentrat activitats que abans tenien altres dates, i un programa que pretén abastar tots els gustos. Al programa cal afegir activitats com la Fira Gastronòmica de les Associacions al Passeig Lluís Vives i la d’Artesania al passeig Alcalde Juan Sancho, del 16 al 18 de juny. La fira d’atraccions està ubicada entre el passeig Alcalde Juan Sancho i el carrer d’Isabel de Villena, i la fira infantil a la parada de taxis del passeig Lluís Vives.
DISSABTE 17
10.00-14.00 h PARC INFANTIL AQUÀTIC al parc de l’Estació. Entrada lliure.
17.00-21.00 h CASTELLS INFLABLES I JOCS INFANTILS a la parada de taxis (passeig de Lluís Vives). Entrada lliure.
18.30 h Espectacle musical infantil AVENTURA CON LA PATRULLA. Els xiquets es divertiran amb aquest espectacle protagonitzat pels coneguts personatges de la sèrie de dibuixos LA PATRULLA CANINA, a la parada de taxis del passeig Lluís Vives.
20.00 h CONCERT ASSOCIACIÓ ARTÍSTICO MUSICAL D’OLIVA, a la plaça Joan B. Escrivà. Concert de la Bandeta d’iniciació, dirigida pel metre Miquel Guimerà, i de la Banda juvenil de l’Associació Artístico Musical d’Oliva, dirigida pel metre Juan Daniel Jover. Els músics més joves ens delectaran amb peces que de segur ens sorprendran. Concert gratuït.
22.45 h Espectacle amb Manolo Royo, Blanca Villa i Javier Botia.
Varietats de la mà de Javier Botia que farà passar una agradable estona de màgia. A continuació l’espectacle de Blanca Villa, que interpretarà algunes cançons espanyoles i mexicanes ben conegudes. I per rematar, el monologuista Manolo Royo. Espectacle gratuït.
00.30 h Discomòbil de Santi Bertomeu, dj resident de Tallarina, al parc de l’Estació. Amb més de 10 anys sobre els escenaris, el dj Santi Bertomeu serà l’encarregat de conduir aquest espectacle pensat per a grans aforaments. La música comercial de tot tipus serà el fil conductor de l’actuació, en la qual la participació del públic i el bon ambient fins al final estaran assegurats. Actuació gratuïta.
DIUMENGE 18
11.00-14.00 h JOCS GEGANTS TRADICIONALS gratuïts a la parada de taxis (passeig de Lluís Vives).
18.00 h Espectacle infantil CANTA I JUGA AMB MARIA ABRADELO, a la parada de taxis (passeig de Lluís Vives). Acompanyada per les millors veus infantils de la Comunitat Valenciana, la televisiva Maria Abradelo condueix aquesta actuació musical pensada per fer cantar a tota la família. Espectacle gratuït.
20.00 h Final del FESTIVAL DE LA CANÇÓ D’OLIVA 2017, al parc de l’Estació.
Concurs de cantants novells i aficionats, que actuaran de forma individual o col·lectiva, amb premis per als tres primers classificats (de 400, 250 i 150 euros respectivament) més un quart premi (de 200 euros) per a l’artista local destacat. Organitza la Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Oliva amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants d’Oliva ACCO. Espectacle gratuït.



