Tavernes elimina la taxa d’ocupació de sòl a les parades per fer crèixer la Fira de Sant Jaume

L’Ajuntament de Tavernes ha aprovat la supressió de la tarifa de parades o casetes per a l’exposició anual de productes valencians de la Fira de Sant Jaume durant tot el temps que dure l’esdeveniment.

L’objectiu és fer que la fira siga més atractiva per a les empreses que vullguen exposar-hi els seus productes. D’esta manera, els comerços i marques que hi estiguen interessats no pagaran l’ocupació de sòl, que costava al voltant de 220 euros.

L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, i el regidor d’Agricultura, Javier Escrihuela, van coincidir a dir que “és una mesura que intenta atraure més gent a la fira de Sant Jaume i donar-li més impacte i més atractiu turístic”.

Enguany, la fira de productes valencians canvia el format i inclourà diversos espectacles i desfilades, així com espais d’oci per a xiquets i adults. S’inaugurarà el dia 21 de juliol i estarà oberta fins al dimarts 25. 

Articles relacionats