21.1 C
Gandia
Dimecres, 27 setembre, 2023

Tavernes acollirà dos proves puntuables per al Campionat d’Espanya d’Agility 2024

Tavernes acollirà dos proves puntuables per al Campionat d’Espanya d’Agility 2024

La Reial Societat Canina Espanyola (RSCE) i el Club Agility La Jungla de Xàbia han escollit la localitat vallera per a iniciar l’11 i 12 de febrer la classificació al campionat estatal

–  L’agility és una modalitat competitiva on una persona guia dirigeix al seu gos a través d’una sèrie d’obstacles, els quals ha de superar de forma neta i amb el menor temps possible 

Tavernes de la Valldigna acollirà el pròxim 11 i 12 de febrer les dos primeres proves puntuables de classificació per al Campionat d’Espanya d’Agility 2024. La prova, organitzada per la Reial Societat Canina Espanyola (RSCE) i el Club Agility La Jungla de Xàbia, compta amb la col·laboració de la Regidoria de Benestar Animal i es disputarà en el poliesportiu municipal.

L’agility és una modalitat competitiva on una persona guia dirigeix al seu gos a través d’una sèrie d’obstacles, els quals ha de superar de forma neta i amb el menor temps possible.

Així, en les dos proves puntuables participaran els gossos i gosses més intel·ligents i àgils, tot dirigits pels millors entrenadors i entrenadores del panorama estatal i amb la presència d’un jutjat especialitzat en la puntuació d’este tipus de proves canines.

La regidora de Benestar Animal, Mònica Palomares, ha assenyalat que “hem treballat junt a la nostra ambaixadora Sara Grau i el Club Agillity La Jungla perquè Tavernes es convertisca en una referència estatal d’esta modalitat. El passat any vam poder veure un xicotet tast, i en febrer gaudirem del millor agility al nostre poble”.

Articles relacionats