– La I edició del Trofeu d’escoles de ciclisme a Catadau es va tancar amb set podis per als clubs del Triasport-Gandia i La Valldigna aquest passat dissabte.
En la gimcana de promeses, Dani Sánchez obtindria el segon lloc mentre que en la carrera tornaria a pujar al calaix amb un nou tercer lloc. En aquesta mateixa categoria però de primer any, Sergi Esteban seria tercer mentre que Nasio Grau seté, Didac Gómez 12 i Abel Humanez 13.
Passant als principiants, Cristian Vercher acabaria tercer amb Andrea Contero segona de xiques, Alex Sánchez 8 i Alex Moreno 17.
Passant als alevins de primer any, Andreu Sansaloni es va quedar a les portes novament del podi després de finalitzar quart mentre que Joan Martí seria 18, Iker Arlandis 19 i Abel Humanez 22.
Irene Flores obtindria el segon lloc en alevins de segon any mentre que Sergi Margarit acabaria sisé en la mateixa carrera.
La categoria d’infantils va obtindre l’única victòria de la jornada en mans novament de Carla Bañuls que a més obtindria el tercer lloc de la general. Paula Esteban acabaria cinquena i Marc Iborra obtenia la setena plaça amb Fernando Andrés dotzé.
Cal destacar que novament la Federació Valenciana segueix sense fer els controls dels desarrollos com està marcat en les normes i que a Alacant ja s’han produït des del primer dia, el problema va vindre quan la guanyadora en una de les carreres portava un desarrrollo no reglamentari i va ser desqualificada per què alguns pares van observar aquesta diferència de pedaleig.