Sabor, música i ‘food trucks’: La platja de Tavernes rep una nova edició de ‘The Gastro Week’ al Parc del Llac

– Del 26 al 30 d’agost, la ciutat combina gastronomia sobre rodes, activitats infantils, moda i concerts en directe cada vesprada a les 20:00 hores.

TAVERNES DE LA VALLDIGNA | Redacció, dilluns, 24 d’agost de 2026 – 13:14 h

La platja de Tavernes de la Valldigna es prepara per a acomiadar l’agost amb una de les seues cites estivals més esperades. El Parc del Llac acollirà del 26 al 30 d’agost una nova edició de The Gastro Week, un esdeveniment que fusiona gastronomia, música en directe i oci familiar en un entorn natural privilegiat.

L’oferta del recinte reunirà una acurada selecció de food trucks amb propostes culinàries variades, barres de cocteleria, un mercadet de moda, zona de jocs infantils per als més menuts i nombroses sorpreses al llarg de cada jornada. L’horari d’obertura serà ininterromput des de les 19:00 fins a les 01:00 hores.

Concerts en directe totes les vesprades

La música serà un dels eixos centrals de l’esdeveniment. Cada dia, a les 20:00 hores, l’escenari del Parc del Llac acollirà actuacions i concerts en directe per a amenitzar l’horari de vesprada-nit i acompanyar l’oferta gastronòmica dels diferents llocs sobre rodes.

Amb aquesta iniciativa, Tavernes de la Valldigna reforça la seua agenda cultural i d’oci per a la recta final de la temporada d’estiu, oferint un punt de trobada idoni tant per al veïnat com per als turistes de la Safor.

Articles relacionats