Rosa Sansaloni guanya la contrarellotge a Betxí

La ciclista paralímpica Rosa Sansaloni va tornar a portar un nou títol per a Tavernes de la Valldigna després d’aconseguir el campionat autonòmic de contrarellotge individual en la categoria WC5 disputat este passat diumenge en la població castellonenca de Betxí.

Sansaloni va donar tres voltes a un circuit semiurbà i va tornar a demostrar la motivació que té a les seues cames prova rere prova. Este diumenge participarà en la carrera de dones corresponent al challenge autonòmic que tindrà lloc a la platja de Gandia.

En esta mateixa competició participa també la gandiana Carla Bañuls que va obtindre la quarta plaça en la categoria cadet mentres que la també gandiana Aitana Calabuig acaba en la cinquena plaça en Júniors.

A més va tindre lloc l’autonòmic en categoria elit on la gandiana Mireia Orengo que defenia el títol del passat any no va poder conservar el mallot i va finalitzar en sisena posició.

Articles relacionats