Quinze atletes de Tutriatlon disputen el Triatló de Calp

Un desè lloc individual, un segon lloc per categoria, i setè i vuitè per equips masculí i femení, respectivament, és el que ha aconseguit el club gandià Tutriatlon diumenge 29 d’abril en el Triatló de Calp, on es disputava la Lliga de Clubs Caixa Popular.
Fins a allí es van desplaçar 15 triatletas del club dels quals 11 eren homes i 4 dones. Amb 750 metres de natació, 20K amb bicicleta i 5K a peu, alguns d’ells encara amb la incertesa de la presència de meduses en la zona, es van ficar en el seu neoprè per a eixir a nadar passades les 8:30 del matí amb l’aigua cristal·lina i sense apreciacions de meduses.
Malgrat eixir en la segona eixida, el club va fer un destacat treball durant aquest triatló en el que Miguel Fernández va arribar a meta en desena posició amb un temps de 56 minuts i 54 segons; En la categoria de veterans Pablo G. De Vega es va fer amb el segon lloc amb un temps de 59 minuts i 21 segons; i per equips, Tutriatlon es va fer amb el setè i vuitè lloc, en xics i xiques respectivament.

Articles relacionats