Quan l’art arriba als col·legis “PaRedes”

Paredes 3Èxit en les primeres activitats de l’encontre PaRedes. El festival, que va començar fa un parell de dies, ha tingut una bona rebuda per part de la ciutadania de Gandia, que no ha dubtat en assistir a l’esdeveniment i conéixer i participar en les diferents activitats i tallers que s’han realitzat al col·legi Joan XXIII.

Una de les principals finalitats era decorar les instal·lacions del CEIP Joan XXIII, un dels primers col·legis que es pintarà de ‘grafiti’ en tot el territori valencià. Per altra banda, es donarà cabuda al muralisme, música, dansa, gastronomia, pintura… girant entorn del joc en la infantesa, la memòria i les nostres arrels, i l’aigua; tot lligat en un mateix concepte.

Paredes 1Però açò tan sols acaba de començar i, per tant, qualsevol persona que estiga interessada a conéixer aquest món podrà assistir als dies qualificats com ‘més forts’, referint-se a forts al fet que hi haurà més activitats i major grau de diversitat. Destacar: els tallers  dedicats a l’entreteniment per als menuts; la xarrada sobre les xarxes socials per als pares i mares; i el showcocking.

Articles relacionats