El Grup Municipal Popular ha dit, en una valoració de la primera Gala de Turisme, celebrada este dimecres en l’Hotel Bayrén, que totes les novetats que anuncia l’alcaldessa, Diana Morant, “es van gestar en l’anterior mandat amb el govern del PP, i es refereix en concret a la línia Gandia-Eivissa i al Palau de Congressos. El PP afirma que “potser a l’any que ve ens sorprenen amb el Derelicte o el Parc Aquàtic”, altres dels dos projectes que va intentar portar endavant el PP en l’anterior mandat.
Els populars es feliciten en primer lloc, pel que podria ser la consecució de la línia marítima Gandia – Eivissa, que si bé de moment realitzarà trajectes a manera experimental, podria obrir les portes a la seua implantació definitiva.
“Cal recordar, que aquest anunci no és nou, sinó la constatació de les gestions realitzades per l’anterior executiu del Partit Popular, que ara han quedat materialitzades”, ha dit el regidor del PP Pepe Just, anterior responsable de Turisme.
“Ens sentim satisfets, atès que la línia marítima Gandia – Eivissa avui veu la llum, gràcies a les gestions del Partit Popular. Celebrem l’última espenta donada perquè puga materialitzar-se, però esperem que açò siga gestionat de manera correcta, atès que ha de veure’s com una oportunitat de retroalimentació entre les dues destinacions i no perdre massa turística en favor de la illa, en convertir-nos en ciutat pont”, apunta Just.
D’altra banda, pel que fa a la Gala de Turisme, Pepe Just l’ha qualificat de “miratge”, perquè en opinió del regidor popula “la platja segueix buida quan ja entrem en temporada”.
Per la seua part, el regidor Vicent Gregori, ha insistit en què a la Gala de Turisme “es van exposar els projectes turístics del PP”, i ha esmentat el SICTEC (sistema de qualitat turística), Spain Convention Bureau, auditori de la Plaça Baladre i la línia marítima de Gandia – Eivissa. “Ens sembla bé que se n’hagen adonat que han rebut una bona herència, però esperàvem que innovaren i presentaren projectes propis més enllà del que ja ha desenvolupat i implementat el PP”.


