La Policia deté deu persones a Gandia integrants d’un grup dedicat al tràfic d’estupefaents

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un grup dedicat al tràfic d’estupefaents a Gandia i han detingut a deu persones, quatre dones i sis homes d’entre 26 i 62 anys, d’origen ucraïnés, colombià i espanyol que tenien un repartiment de funcions en l’organització. Els agents van realitzar diversos registres en domicilis i trasters on van intervenir més d’un quilo de, pel que sembla, cocaïna, 44,9 grams de, pel que sembla, haixix, uns 40.000 euros, un vehicle, tres telèfons mòbils, així com bàscules de precisió i útils per a la confecció de paperetes. 
Les recerques es van iniciar en el mes de juny en tenir coneixement els policies que el regente d’un local d’hostaleria de Gandia estaria distribuint al detall substancies estupefaents, principalment cocaïna, amb la col·laboració de la seua companya sentimental.
Durant les recerques, els agents van esbrinar que una altra persona estaria en un graó superior en l’organització i seria la que li subministrava la substància, per a posteriorment distribuir-la, així com lliurava quantitats a altres persones per a ampliar la zona de distribució. 
Continuant amb les perquisicions, els investigadors consideren que l’activitat de venda seria diària i constant, ja que s’han intervingut unes 393 dosis-paperetes ja preparades per a la seua venda.
Com a resultat d’aquesta recerca, s’ha detingut a deu persones i s’han practicat cinc registres, dos en domicilis i altres tres en trasters en els quals s’han confiscat la droga, els diners en metàl·lic, i el vehicle, entre altres objectes.
Els detinguts, cinc d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Articles relacionats