La Mostra Tardor, Els Arts al Carrer comença la seua marxa hui. Aquesta programació continua en la línia de redistribuir els espectacles programats per a l’edició d’aquest any de la Fira i Festes que no es podrà celebrar a causa de la crisi sanitària.
El regidor delegat de Política Festiva, Jose Manuel Prieto va anunciar que encara que la presència serà menor, els dies 2, 3 i 4 d’octubre hi haurà espectacles en espais fitats i amb registre d’assistents. “Estem molt satisfets amb totes les activitats que s’estan programant i del bon acolliment que estan tenint entre el públic. El pla de contingència de les activitats culturals que organitzem està donant bons resultats i el continuarem aplicant per a garantir la seguretat dels artistes i el públic”.
Hui A les 21 h des de la Plaça Major eixirà un espectacle itinerant de percussió i foc “Deabru Bletzak“, a càrrec de Su á Feu.
Basat en la dansa urbana, el foc i el ritme, SU À FEU explora des d’un angle nou i fantàstic l’espai urbà. En SU À FEU curiosos personatges que recorden a figures del futur envaeixen el carrer transformant-la en un espai en el qual els rituals moderns integren gestos de la vida quotidiana mesclats amb els ritmes de diverses parts del món i el foc primitiu. De nou la companyia convida al públic a transformar el carrer en una festa de ritme i llum, vital, màgica i magnètica. Mesclar-nos amb el públic, integrar-lo, envoltar-lo, fer-li retrocedir, en resum implicar-ho en aquest espectacle és el nostre objectiu.