23.9 C
Gandia
Diumenge, 4 juny, 2023

Miquel Faus va participar en l’Aragó Bike Race

 

El ciclista de Palma de Gandia, Miquel Faus, finalitza en el lloc quinzé en l’Aragó Bike Race puntuable per a l’UCI disputada durant quadre jornades als voltants de Calataiud.

Faus va competir amb alguns dels millors ciclistes d’aquesta modalitat de camp a través del món com el txec Jaroslav Kulhavý medalla d’or en els Jocs de Londres, i com l’actual subcampió del món de triatló Marek Rauchfuss.

Marek Rauchfuss que va ser el vencedor després de les més de sis hores de carrera durant els quatre dies. Faus a més va ser el seté dels espanyols que van participar en la prova, on Sergio Mantecón va ser el millor classificat.

En la penúltima jornada on hi havia 700 participants va competir també el navarrés i cinc vegades campió del Tour, Miguel Indurain així com l’exprofessional Ángel Vicioso.

Articles relacionats