El dijous passat la Junta Directiva de la Germandat de l’Oració de Jesús en l’Hort va procedir al nomenament de Maria Ramón Pitarch com a nova Cambrera de la mateixa per als dos pròxims exercicis.
El nomenament ha recaigut en la jove gandiana Maria Ramón, que des de xicoteta sempre va somiar a poder aconseguir aquest càrrec. Maria té 23 anys i amb una dilatada trajectòria dins de la Germandat des del seu naixement, ostentarà el mateix càrrec que la seua mare, Inma Pitarch, en complir-se 25 anys d’aquesta efemèride. Així mateix, el seu besavi va ser un dels fundadors de la Germandat.
Actualment, Maria treballa en el taller d’ús d’ASMISAF i té diverses aficions entre les quals es troba el teatre, el ballet o la música. Maria ha esperat aquest moment amb molta il·lusió i agraeix a la seua Germanor que hagen pensat en ella per a representar-los.