– També condemna a presó a l’empresari de Comarques Centrals Televisió i absol a la resta d’acusats
L’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’exalcalde de Gandia, Arturo Torró, del PP, a la pena de tres anys i mig de presó per un delicte de malversació en l’adjudicació dels serveis de comunicació audiovisual entre els anys 2012 a 2015 en el consistori, el conegut “CasTele7″.
La sentència també condemna a un any i nou mesos de presó a Ricardo Manuel Faura, l’empresari de Comarques Centrals Televisió, per la seua participació, en qualitat de cooperador, en aquell contracte de televisió.
A més, tant a Torró com a Faura el tribunal els obliga a una indemnització solidària de 135.812 euros a l’Ajuntament de Gandia.
A més, l’Audiència imposa a Arturo Torró, també expresident del Consell d’Administració d’IPG, una inhabilitació absoluta de sis anys i sis mesos. D’altra banda, el tribunal absol dels fets delictius a les altres cinc persones acusades en el procediment.