– Gandia trenca el cel de cristall del billar femení amb obtindre 4 metalls
La passada setmana se celebraven dos autonòmics d’edat escolar (13 anys complits el 2024 i menors), masculí i femení.
Sense cap dubte l’escola del Gandia Billar Club va posar de manifest la gran tasca que està fent-se des del club.
Respecte de l’Autonòmic Masculí, celebrat a Vilallonga el passat dijous, els gandians van obtindre 3 medalles: Subcampió autonòmic Gerardo Mejía, medalla d’argent, i medalles de bronze per a Alex Pastor i Sergio Guaman. Finalment, el Campió Autonòmic va ser el jugador del CB Sueca Marc Cuenca.
Respecte a l’Autonòmic Femení, l’esdeveniment es va celebrar a Gandia el passat dissabte, a les magnífiques instal·lacions del club del carrer Miramar. El Gandia Billar Club va copar el pòdium: Campiona Autonòmica d’edat escolar Amaia Ferrero, medalla d’or, subcampiona autonòmica Andrea Salas, medalla d’argent i medalles de bronze per a les germanes Shahd i Sham Saeed.
Trencament del cel de cristall.
Cal assenyalar que l’Autonòmic Femení d’edat escolar és el primer que se celebra en la llarga història del billar valencià que ve a trencar el «cel de cristall» quant a l’esport femení del billar es refereix.
Gandia referent billar femení.
Gandia ha sigut laseu de la celebració d’aquest autonòmic, no és fet casual, ja que la ciutat i el seu club són tot un «clàssic» a l’organització de proves de billar femení, tant de caràcter autonòmic, nacional com internacional.
La pedrera és unapeça bàsica i fonamental al Gandia BC. Des del club valoren la tasca tan important, que sobre la pedrera, està fent-se i que ja està donat els fruits.


