Bones sensacions en l’última prova del challenge autonòmica de ciclocròs que ha aterrat este passat diumenge en la població riberenca de Castelló.
Novament, els ciclistes de la Safor han pujat al podi com Carla Bañuls, Laia Canet, Irene Flores, Sergi Margarit, Alex Moreno, Joan i Lidia Fraile Llacer i Jordi Fournies.
En les categories d’escoles precisament en infantils les coses han eixit redones amb la segona plaça d’Irene Flores i la tercera de Sergi Margarit a més de la plaça 12 d’Alejandro Seguí, Andreu Sansaloni 30, Darío Humanez 34 i Iker Arlandis 40.
La prova d’alevins ha finalitzat amb Cristian Vercher en el lloc 25 mentre que Gerard Pastor ha acabat 31. Àlex Moreno va tornar a guanyar en principiants amb Didac Gómez en el lloc 14 i Miguel Bosch en el 25.
La categoria regna de ciclocròs, s’ha saldat amb el tercer lloc de Jordi Fournies a més de ser el primer sub 23 mentre Joan Fraile Llacer ha acabat quart i tercer de la categoria elit. Quant a les fèmines, Lidia Llacer ha conclòs cinquena absoluta i segona sub 23 mentre que Carla Bañuls ha obtingut una nova victòria en cadets amb la tercera plaça de Laia Canet en juvenils.


