11.6 C
Gandia
Dimecres, 6 desembre, 2023

Les caigudes priven dels podis als equips de la Penya Ciclista Beniopa

Els equips de la Penya Ciclista Beniopa han estat aquest cap de setmana en quatre fronts diferents.
L’equip júnior Ginestar-ULB (imatge superior), ha estat en la 3ª i 4ª etapa del Trofeu Cabedo a Castelló, on dissabte després de rodar en un dels millors temps en la contrarellotge per equips van tindre una desafortunada caiguda del corredor que encapçalava el grup, causant això una pèrdua de temps i quedant-se a tan sols 17 segons del podi.
L’equip amateur Ginestar-ULB va estar a Zamora, on el fort vent va ser el protagonista de tots dos dies causant nombroses caigudes en l’escamot en les quals es van veure gran part dels corredors gandians involucrats.

WhatsApp Image 2019 03 17 at 17.50.07

També el màster 50 Juanma va estar a Cieza, on una altra setmana es manté damunt del podi, aquesta vegada sent segon m50.
Ara els espera una setmana carregada de competicions, on dimarts 19 l’equip cadet Hotel Tres Anclas-ULB-MS, es desplaçarà a la mítica carrera de Sant Josep a Beneixama.
El dijous l’equip amateur torna a la competició en la Clàssica de Primavera en Ontur, que enguany és puntuable per a Copa Espanya.

Articles relacionats