Segon partit i segona victòria de TIGRES DE GANDIA en la 1a DIVISIÓ NACIONAL del grup Est, i esta vegada enfront d’ASTRES VALÈNCIA.
Un partit que es va donar per finalitzat per “Knock Out“, regla que fa que el partit acabe abans del final programat si un equip té un avantatge de 10 o més carreres a partir del 7a entrada de joc.
I això va ocórrer al tancament de la 6a entrada, que TIGRES DE GANDIA superava a ASTRES VALÈNCIA per 10 carreres en un partit que va ser molt renyit i igualat fins al tancament del 4a entrada.
El resultat del partit ha sigut TIGRES DE GANDIA 16 – ASTRES VALÈNCIA 6, amb 16 *HITS i 1 ERROR per part de l’equip de la capital de la Safor.
ENTRADES 1 2 3 4 5 6 7 8 9 T
TIGRES DE GANDIA 1 1 1 5 4 4 X X X 16
ASTRES VALÈNCIA 1 0 5 0 0 0 X X X 6
El Balanç de TIGRES DE GANDIA és de 2 victòries i 0 derrotes en el que porta de la 1a DIVISIÓ NACIONAL 2024.
Cal destacar a tot l’equip gandià pel seu bon fer tant en defensa com en atac, però també el debut del jove Wilfredo Revilla, el qual va fer un magnífic partit i va saber dirigir des de la seua posició a la resta de la novena.
El “line up” de TIGRES DE GANDIA, segons l’orde de bat va ser:
1r BAT. LORIET ENRIQUE(J)-SS
2n BAT. ALBERTO FERRER-1B
3r BAT. WILFREDO REVILLA-C
4t BAT. MICHEL ESQUIVEL-DH
5é BAT. ROGER MATOS-3B
6é BAT. CARLOS CID-RF
7é BAT. LORIET ENRIQUE(S)-LF
8é BAT. OMAR CARBALLO-CF
9é BAT. MIGUEL LEZANA-2B
PITCHER: CHRISTOPHER BÁEZ
MIGUEL LEZAMA
TAMBÉ VA JUGAR KEVIN RODRÍGUEZ 2B
MANAGER: JORGE FELIX MÉNDEZ
COACH: YOEL LAUREIRO
ARBITRE PRINCIPAL: ARMANT ESQUERRE
ARBITRE 1a BASE: NELSON TRUJILLO
ANOTADOR: BELEN LILLO


