L’astronauta Sara Garcia descobreix la història del Palau Ducal de Gandia

– La investigadora va recórrer l’emblemàtic edifici abans de la seua participació en el fòrum de debat ‘Gandia Pensa’ al Teatre Serrano.

GANDIA | 3 de març de 2026

La ciutat de Gandia va rebre dijous passat la visita de la cèlebre astronauta i investigadora Sara Garcia.

Gandia Palau Ducal Oltra
Fotografia Àlex Oltra

Dins de la seua agenda a la capital de la Safor, García va realitzar una visita guiada pel Palau Ducal dels Borja, on va poder conéixer la riquesa arquitectònica i històrica d’aquest Bé d’Interés Cultural (BIC).

L’astronauta va estar acompanyada per l’alcalde de la ciutat i diversos membres de la corporació municipal, en un recorregut encapçalat per la directora del Palau, Estela Pellicer. Aquesta activitat institucional va precedir la sisena edició de les trobades ‘Gandia Pensa’, celebrada al Teatre Serrano, on García va compartir una conversa sobre ciència i exploració amb el periodista Sergi Pitarch.

Articles relacionats