Taller d’eines per a videoconferències
Els programes de videoconferències fa anys que s’estan desenvolupant, sobretot en el sector empresarial i en l’educatiu. Però en temps de pandèmia les eines de comunicació digital s’han convertit en un aliat imprescindible. Ara les reunions de treball són virtuals, les famílies es comuniquen per videoconferència i els amics organitzen festes en apps. Els usos han sigut tan variats com els seus usuaris, que han trobat en elles un espai per a mantindre’s connectats enmig de la pandèmia de COVID-19.
Per això la UPG ha programat aquest taller amb l’objectiu d’aprendre, de manera senzilla i amena, a dominar aquestes ferramentes i utilitzar tots els recursos que faciliten.
Visites guiades al Patrimoni
Una vegada arriba la primavera i, a tots, ens apeteix gaudir del bon temps i estirar les cames. En la UPG han représ el programa de visites al patrimoni. Tenint en compte la normativa sanitària vigent, han seleccionat propostes a l’aire lliure i, òbviament, amb el compliment de les mesures de prevenció.