11.6 C
Gandia
Dimecres, 6 desembre, 2023

La Universitat Politècnica de València obri inscripcions per fer “on line” el curs de Master i Diplomatura d’Aplicacions Android 

Ja està oberta la preinscripció en la 7a edició del Màster en desenvolupament d’aplicacions mòbils i del Diploma en Desenvolupament d’Aplicacions Android, que imparteix la Universitat Politècnica de València (UPV). La formació, completament online, comença el 21 de setembre de 2020 i té una càrrega lectiva de 600 hores per al Màster i 300 hores per al Diploma. La preinscripció està disponible en la web www.cfp.upv.es, en mmoviles.webs.upv.es/ i en www.androidcurso.com.

Existeixen dos itineraris formatius que donen lloc a l’obtenció del títol de Màster: cursant-ho en un únic any acadèmic o realitzant el Diploma en un curs i l’ampliació a Màster el següent. També és possible cursar només el Diploma, si el principal interés són les aplicacions per a Android. La part d’Android s’imparteix tant a Java amb el Kotlin.

Segons Jesús Tomás, professor UPV i director del Màster i el Diploma, aquests permeten dominar tant les plataformes de desenvolupament natives més utilitzades en dispositius mòbils, iOS i Android, com a multiplataforma, WebApps i Xamarin. A més, de manera pràctica, permet conéixer altres aspectes de gran importància en el creixement professional, com el disseny Cloud Computing (Firebase), disseny d’IU, Testing o arquitectures d’aplicació.

La docència està impartida en un 50% per professorat UPV amb una àmplia experiència professional i docent en el desenvolupament d’aplicacions per a mòbils i en un 50% per professionals externs d’empreses del sector de reconegut prestigi, entre els quals es troba un Google Developer Expert.

Més de 600 estudiants de 19 països han cursat ja aquesta formació en alguna de les seues set edicions, amb una alta inserció professional. ‘El feedback que tenim dels graduats és molt positiu’, explica Jesús Tomás. ‘Les opinions ens arriben tant en enquestes anònimes com en la nostra relació posterior. Els estudiants destaquen que és una formació intensa però que compensa per l’elevat nivell d’aprenentatge’, afirma el professor UPV.

Per als quals vulguen introduir-se en el desenvolupament d’aplicacions mòbils, el professor Jesús Tomás imparteix un curs online de caràcter gratuït, amb 50 hores de dedicació aproximadament. Es tracta del curs ‘Android: Introducció a la Programació’, disponible en la plataforma https://www.edx.org/. Quasi 80.000 persones s’han inscrit en aquest curs, que es troba un dels més demandats en aquesta plataforma.

Articles relacionats