La UME fa exercicis de salvament aquàtic a Gandia

 

Un comboi de vehicles militars del Tercer Batalló d’Intervenció en Emergències (BIEM III), ubicat en la Base Militar Jaume I, en Bétera, es troba des d’aquest matí a l’Espai Baladre de la Platja de Gandia, perquè aquesta vesprada tenien previst fer un exercici de salvament aquàtic en la platja dels Marenys de Rafalcaid.

Gandia UME

En concret, tres embarcacions accediran a l’aigua per l’embarcador de Sant Nicolau, navegant pel port fins arribar a mar oberta, fent el rescat davant la platja dels Marenys, a la desembocadura del riu Serpis. A l’exercici s’utilitzaran tots els mitjans amb els quals compta la UME per a aquest tipus de rescat.

Gandia UME

La regidora de Protecció, Seguretat i Convivència, Lydia Morant, i el president de la Junta de Districte del Grau, Miguel Ángel Picornell, els han donat la benvinguda i han destacat la professionalitat de la tasca que fa la UME en aquesta i altres situacions d’emergència.

Demà al matí, a partir de les 07:00 h, la companyia farà un entrenament pel Passeig Marítim Neptú fins al final de la platja i, tot seguit, 800 metres de natació abans d’arreplegar-se cap a la base.

Fotografia Àlex Oltra

Articles relacionats