La triomfadora ha sigut la Falla Vilanova aconseguint el doblet

 

 

 

– El dissabte passat es va donar a conéixer els ninots premiats en les distintes categories de les Falles de Gandia

L’Exposició del Ninot i els premis als millors de cada secció de les Falles de 2025 ha tingut lloc este cap de setmana a la Casa de la Marquesa. A les 20.30 hores arrancava el lliurament dels banderins de cadascuna de les 5 seccions, tant en categoria major com en infantil.

En Secció Especial, la triomfadora ha sigut la Falla Vilanova, aconseguint un doblet. En Primera Secció, el millor ninot major ha sigut per a la Falla Grau i l’infantil per a la Plaça del Mercat. Ja en Segona, Sant Nicolau Mosquit també ha obtingut doblet en major i infantil. En Tercera, Parc Alqueria Nova s’ha endut el major, mentre que l’Alquerieta i Museu Faller ha guanyat l’infantil. En Quarta Secció, Benipeixcar ha vençut en major, mentre que Plaça Exèrcit Espanyol Jardinet s’ha emportat l’infantil.

Després del lliurament de premis, ha sigut el moment perquè les Falleres Majors de Gandia, Ariadna Apio i Maria Cremades, junt amb el president de la Federació de Falles, Francisco Martínez, i la directora de comunicació de Moll Motor, empresa patrocinadora dels premis al Ninot, Maria Moragues, inauguraren l’exposició, que es podrà visitar fins al pròxim 12 de març.

Articles relacionats