“La Infància als barris” de Gandia impulsa la funció “Una història de Jaume I”

 

El Parc de Sant Pere va acollir divendres passat la segona actuació del nou programa municipal “la Infància als barris”, amb la funció “Una història de Jaume I”, d’Estranya Cia Teatre.

La iniciativa, que es desenvoluparà cada divendres d’octubre i novembre, naix de l’èxit de ‘Els divendres al Roís’, on es va comprovar que els espectacles infantils funcionaven molt bé i que es podien estendre a la resta de la ciutat. “Volem fer que cada barri siga l’escenari on es creen moments inoblidables i es promoguen valors com la solidaritat, el treball en equip i l’estima per la cultura”, ha assegurat la regidora d’Educació i la Infància, Esther Sapena.

Entre les activitats, hi haurà espectacles teatrals, circ, contacontes i tallers, sempre amb l’objectiu de despertar la creativitat, el sentit crític i l’interés per les arts escèniques. “A més, ‘Infància als barris’ acosta a tots els xiquets i xiquetes, visquen on visquen, la possibilitat de gaudir d’una oferta lúdic-cultural gratuïta”.

El divendres pròxim, 18 d’octubre, l’activitat es trasllada al tram final del Passeig de les Germanies amb la funció: “Kanijo Circus“, de la cia A La Lluna Art i Entorn.

Articles relacionats