.
– Èxit rotund de participació en la V Setmana Cultural de la Gent Gran del Real de Gandia
– Els jubilats i pensionistes disfruten d’una intensa programació d’activitats que va cloure divendres passat amb un sopar i un espectacle d’humor.
Redacció, El Real de Gandia, 1 de juny de 2026
El Real de Gandia ha tancat amb un balanç immillorable la V Setmana Cultural de la Gent Gran, una cita que va abaixar el teló el passat divendres 29 de maig amb un multitudinari sopar i un espectacle d’humor que va posar la guinda a set dies de convivència i germanor.

Totes les activitats han estat organitzades de manera conjunta per l’Ajuntament del Real de Gandia i han comptat amb la directa col·laboració de la Unió de Pensionistes i Jubilats (UDP) local.
Homenatge i envelliment actiu
L’alcalde de la localitat, Gustavo Mascarell, ha mostrat la seua gran satisfacció pel desenllaç d’esta edició, assenyalant que «ha sigut una setmana cultural inoblidable, plena d’actes i moments que quedaran per al record».

Finalment, Mascarell ha volgut agrair públicament la implicació de la Junta Directiva de la UDP local “per col·laborar en tot moment amb tant d’afecte i dedicació», un agraïment que ha estés també a tots els veïns i veïnes que han participat activament en els actes, consolidant esta setmana com una de les cites més entranyables del calendari realer”.


