.
– La plaça del Prado es converteix fins divendres en l’epicentre de l’oferta formativa amb més de 40 expositors i una desena de tallers especialitzats.
GANDIA, 21 d’abril de 2026.
L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, acompanyat per la regidora de Joventut, Inma Rodríguez, ha inaugurat aquest matí la Fira de l’Estudiant 2026.

Un aparador d’oportunitats
Amb la participació de més de 40 expositors, la fira ofereix una visió integral de les opcions de futur per als joves. Els assistents poden trobar informació detallada sobre:
– Estudis universitaris i cicles formatius de Grau Mitjà i Superior.
– Oportunitats laborals i nínxols d’ocupació actuals.
– Programes de mobilitat internacional i beques.
– Cursos d’idiomes i formació complementària.
Orientació personalitzada
L’objectiu principal d’aquesta edició, organitzada pel Departament de Joventut, és acompanyar l’alumnat d’ESO, Batxillerat i FP en la seua presa de decisions vocacionals. Per a fer-ho, la programació inclou deu tallers pràctics i diverses xarrades informatives on els joves poden resoldre dubtes directament amb professionals i docents del sector.
L’alcalde ha destacat la importància d’apropar l’administració i les entitats educatives als estudiants en un moment de transició vital tan significatiu, facilitant-los totes les eines necessàries per a construir el seu itinerari professional.
Horaris de visita
La Fira de l’Estudiant romandrà oberta al públic fins al pròxim divendres amb el següent horari:
Del 21 al 23 d’abril: de 9.00 a 14.00 hores i de 16.30 a 18.30 hores.
Divendres 24 d’abril (Clausura): de 9.00 a 13.00 hores


