La delegació de monument, integrada per fallers de la comissió, està treballant juntament amb els artistes en els 2 projectes que plantarà la Vilanova en la secció especial de 2020. Així, tot i que aquesta comissió va mostrar aquesta predisposició des del 20 de març, ha sigut en les darreres setmanes quan s’ha signat el contracte amb els tallers de Gómez i Sanchís i s’ha començat a definir en projectes concrets.
La confiança que es mostra des de primera hora entre la delegació de monument i els artistes permet un treball còmode on integrar la sàtira en les falles, i la crítica combinada en un modelatge i acabat excel·lent.

A més, Sergio Gómez també ha iniciat el treball de disseny; qui amb l’estil propi buscarà tornar a sorprendre a tots els xiquets i xiquetes i saber contar les històries que sempre van acompanyades d’una missió didàctica.

En paraules del president de la Vilanova, Alejandro Bañuls Martí “sabem que comptem amb els millors al nostre costat i que junts fem un bon equip. El treball per a 2020 sols ha fet que començar, però estem contents amb la iniciativa i predisposició en els primers dissenys dels nostres artistes. Esperem que es materialitze en 2 grans falles el pròxim 15 de març.”


