La Falla Beniopa portarà a terme divendres 9 de març en el seu envelat ubicat a la plaça Major de Beniopa el seu VII Concurs de Truites. De 21 a 21.30 hores es podran presentar les truites. Una vegada es done a conéixer el veredicte del jurat, es realitzarà un sopar popular a base de pinxos i tapes a preus molt econòmics.
D’altra banda, dissabte 10 de març està previst l’acte de la inauguració oficial del seu envelat situat a la plaça Major de Beniopa. A les 22 hores hi haurà un sopar i, tot seguit, el tradicional nomenament de la “Reina de la Carpa” de l’any 2018, l’intercanvi de la banda i la inauguració oficial de l’envelat amb la tallada de la cinta. L’acte finalitzarà a les 23.30 hores amb l’actuació en directe del grup The Velvet Rock Band.
Es tracta d’una formació de cinc músics de llarga trajectòria que interpreten, amb un estil propi, versions de rock anglés i americà, com ara: Dire Straits, The Cult, AC/DC, Lenny Kravitz, Free, Led Zeppelin, Gary Moore, The Beatles, Eric Clapton, The Clash, Bob Seger, entre d’altres. La banda està formada per Edu Galiana (veu i guitarra), Fernando Pérez (guitarra solista), Ricardo Bolta (guitarra rítmica), Javi Porta (baix) i Toni Pérez (bateria).
Jornada Gastronòmica de Fideuà
La Falla Beniopa celebrarà el pròxim diumenge, 11 de març, a les 14 hores, en la plaça Major de Beniopa la IV Jornada Gastronòmica Fideuà de Gandia, a càrrec de cuiners professionals que formen part de l’Associació Gastronòmica Fideuà de Gandia. En finalitzar el dinar, hi haurà una disco-mòbil amb Gaby Dj, qui oferix sessions en famoses discoteques d’Eivissa i València, ciutats on disposa la seua seu. Es tracta d’un gran DJ, professional de l’animació en tot tipus d’esdeveniments. Gaby Dj ho donarà tot en la Falla Beniopa.
400 persones a les paelles
D’altra banda, la Falla va celebrar diumenge 4 de marçel seu Concurs de Paelles en el pavelló del poliesportiu, on es van donar cita 400 persones. L’acte va comptar amb la presència de diverses comissions falleres gandianes i associacions festives de Beniopa. A l’acte van assistir les falleres majors de Gandia, Sara Sanvíctor i Nuria Llopis, acompanyades pel president de la Federació de Falles, Telmo Gadea, els qui van compartir uns moments molt entranyables amb Altea Fornés Perelló, la xiqueta que protagonitzarà el tradicional acte del Bateig el pròxim 16 de març, i que ja és membre de la comissió fallera de Beniopa.




