Judit Prats destaca en el Campionat d’Espanya amb la seua millor marca i mínima per a l’aire lliure

.

– L’atleta del Garbí Throws Academy aconsegueix una meritòria sisena posició en llançament de pes amb un registre de 14.36 metres.

GANDIA | 2 de març de 2026

El Campionat d’Espanya Absolut en Pista Coberta, celebrat este passat cap de setmana a València, ha deixat bones sensacions per al llançament valencià. Judit Prats, integrant del Garbí Throws Academy i representant de l’Agrupació Atlètica de Catalunya, va signar dissabte una actuació de gran solvència que la manté entre les millors especialistes de l’estat.

Prats va finalitzar la competició en la sisena posició de la final de llançament de pes. El seu millor intent de la vesprada, un llançament de 14.36 metres, no sols suposa la seua millor marca personal de la temporada (Season Best), sinó que té un valor doble: li atorga de manera directa la mínima de participació per al pròxim Campionat d’Espanya a l’Aire Lliure.

Amb este resultat, l’atleta entrenada sota la metodologia del Garbí Throws Academy referma la seua progressió i regularitat en la competició d’elit, encetant amb optimisme el camí cap a la temporada estival.

Articles relacionats