INTERSINDICAL RECORRERÀ AL SUPREM LA DECISIÓ DEL TSJ D’ARXIVAR LA DEMANDA PER SUCCESSIÓ D’EMPRESES EN RTVV

Així ho avança el sindicat en un missatge en el seu compte de Twitter, en el qual recorda que el tribunal valencià “ha tardat dos mesos a resoldre, juí de l’Audiència Nacional pel mig”, en referència al procés sobre l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) en la ràdio i la televisió públiques valencianes.

En una interlocutòria datada l’1 de febrer, el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) es declara no competent per a resoldre sobre la demanda per successió d’empreses interposada pel sindicat STAS-Iv contra l’ens públic Radiotelevisió Valenciana, Televisió Autonòmica SA, RTVV-SAU, contra els liquidadors, contra la nova Corporació Valenciana de Mitjans de comunicació i la Generalitat, per la qual cosa decreta l’arxivament de les actuacions.

Independentment d’este aspecte, la sala advertix en la seua resolució que el sol·licitat en la demanda d’Intersindical “sembla ser estrany a un verdader i real conflicte, doncs en ser públic i notori que al dia de hui no s’han posat en funcionament els mitjans de comunicació previstos en la Llei 6/2016, la qual cosa s’està interessant no és més que una sort de dictamen sobre una eventual successió d’empreses entre la nova corporació creada i l’extinta RTVV”.

Articles relacionats