Guardamar Fest va nàixer amb l’objectiu d’apropar el comerç de productes locals i tradicionals amb música, gastronomia i entreteniment per a totes i tots, menuts i grans.
“En estiu tot el món viu”, i que millor manera que preparar Guardamar Fest que en l’època estival en la qual hi ha milers de visitants a la platja de Guardamar de la Safor.
La qualificació de l’activitat és d’èxit, en la primera edició on menuts i grans van gaudir dels jocs infantils del mercat de proximitat i de la gastronomia a més a més de la música en directe per finalitzar la nit.
Anabel Ferrer, Alcaldessa de Guardamar de la Safor, ha destacat que “l’alcaldessa ha estat un repte organitzar un esdeveniment en el qual totes i tots tinguérem una estona de comboi i felicitat, i com no agrair a la ciutadania, als organitzadors i als treballadors que han fet possible la primera edició de Guardamar Fest, des de l’equip de govern ja estem treballant per a consolidar aquest esdeveniment que ha demostrat, que malgrat la calor, totes i tots gaudirem de la varietat de l’oferta lúdica, gastronòmica i cultural al nostre poble“.





