15 C
Gandia
Diumenge, 3 desembre, 2023

Guardamar de la Safor s’acomiada de la seua veïna Consuelo Ciscar

– Mor Consuelo Ciscar, a l’edat de 71 anys, va ser edil a Guardamar de la Safor en els anys que l’Ajuntament es governava de forma assembleària

Guardamar de la Safor ha omplit els seus carrers per acomiadar-se de Consuelo Ciscar Climent. Consuelo va ser edil a l’Ajuntament entre els anys 1999 i 2007. Durant els anys en què el consistori era assembleari i els veïns es reunien per a consensuar les decisions de govern.

Consuelo Ciscar va desenvolupar la seua labor al capdavant de l’àrea de Benestar Social, en un dels executius de Pep Martínez Monjo, que va ser alcalde durant 17 anys, amb Compromís, primer, i Gent de Guardamar després.

Però més enllà de la seua disposició al servei de Guardamar, estava la mare i iaia, que des del cantó de sa casa, Guardamar ha vist créixer a les seues netes, sempre baix l’atenta mirada de Consuelo. Adeu Consuelo fins a sempre

Articles relacionats