– L’Ajuntament de Guardamar de la Safor torna a guanyar en la seua aposta per la cultura i les arts escèniques amb un musical per a tota la família
El Regne del Lleó es va posar en la marxa a les 21.15 h d’ahir, amb pràcticament el ple de la plaça de les Moreres on s’ha escenificat el musical. Amb el màxim respecte a la normativa vigent de mesures sanitàries enfront de la Covid-19, de distanciament entre cadires i totes elles numerades.
A partir d’aquest moment van ser els personatges del Regne del Lleó els que es van apoderar del públic assistent, Rafiki va ser el que va donar principi a l’espectacle, interpretat per l’actriu i cantant Mavi Lorente que és veïna de Guardamar de la Safor. Rafiki va embruixar als assistents amb els seus càntics ètnics africans i el seu fabulós accent que va enlluernar al públic en general i als més xicotets en particular.
El Regne del Lleó va explicar en clau musical i d’humor el Cicle de la Vida i el respecte a la naturalesa en una hora i vint minuts que es passaren en un sospir.
Dones de l’Ajuntament de Guardamar de la Safor han assenyalat que “estem molt contents de la resposta del públic, era de nou una aposta per la cultura, per l’entreteniment familiar i de la forma més segura, el millor premi és la cara de satisfacció del veïnat del nostre poble i dels visitants que han vingut a gaudir de la nostra oferta cultural.”