Guanyadors del 6é Concurs de Relats Breus i Cartells de Relats Breus

Com cada any, ja s’ha fet públic els treballs premiats de la sisena edició de Concurs de Relats breus i del Concurs de Cartells de Relats Breus ‘A febrer, cada paraula compta’ de la Font d’En Carrós.

Des de l’organització han assenyalat “Primer que res volem donar l’enhorabona a totes les persones que heu participat en aquesta edició i també donar les gràcies a totes les persones que fan possible que any rere any puguem tindre una nova edició del Concurs Relats Breus i del Concurs de Cartells ‘A febrer, cada paraula compta“.

“Volem també mostrar el nostre pesar per no poder fer una entrega de premis com els anys anteriors i poder conéixer i donar els guardons en persona als i les premiades. Esperem que a la pròxima edició puguem tindre un acte a l’altura del concurs“.

Treballs premiats del 6é Concurs de Relats Breus ‘A febrer, cada paraula compta’:

Categoria d’adults

– Primer premi (valorat en 400 €) atorgat a Vicente Català Burguera pel seu relat ‘El presoner d’Agitans’.

– Segon premi (valorat amb 200 €) atorgat a Juan Ruscalleda Massó pel seu relat ‘La firma´.

– El finalista i la finalista de la categoria d’adults són Manuel Roig Abad pel seu relat ‘El nº 6’ i Rosa Maria Pastor Catalan pel seu relat ‘Alerta roja’.

Categoria Juvenil

– Primer premi (valorat en 100 €) atorgat a Andrés Escrivà Yagüe pel seu relat ‘Marieta’.

– La i el finalista de la categoria juvenil són Claudia Escrivà Yagüe pel seu relat ‘Amistat radioactiva’ i Pablo Nan Yus Rallo pel seu relat ‘El corredor obscur’.

Treball premiat premiada al 6é Concurs Cartells de Relats Breus ‘A febrer, cada imatge compta’

– Juan Diego Ingelmo Benavente pel seu cartell titulat ‘Papallona’.

Per últim, donar l’enhorabona tant a les persones premiades com a les finalistes.

Articles relacionats