Aquesta setmana s’ha celebrat la convocatòria anual per a obtindre la capacitació per a poder conduir taxi en la Ciutat de Gandia.
Els aspirants, 16 en total, han fet un examen tipus test amb 50 preguntes, sobre la normativa del taxi i els carrers, adreces i informació d’interés de la Ciutat, per tal de donar la millor resposta als usuaris.
Segons l’ordenança municipal d’autotaxi, cal superar la prova per a poder aconseguir una llicència o ser contractat com assalariat per un titular d’una llicència.
La Policia Local de Gandia supervisa que els taxis desenvolupen el seu servei de la millor forma possible, evitant intrusisme professional i infraccions a la normativa sobre neteja, parades, i prestació del servei.
La regidora de Protecció, Seguretat i Convivència, Lydia Morant, ha recordat l’esforç que s’està fent per a la modernització i millora del servei del taxi, amb l’impuls de noves llicències, vehicles adaptats i la renovació dels permisos municipals de taxi, que ara s’emeten en un nou suport de PVC, més modern i amb mesures de seguretat documentals. “Gandia és una ciutat amb moltes necessitats diverses i el servei de taxi és una ferramenta de mobilitat molt eficaç. Som una ciutat turística i això també implica que el servei que s’ofereix ha de ser de la millor qualitat possible”.


