GANDIA REPRÉN LES ACTIVITATS DEL PROGRAMA “APROPA’T A L’ART”

El departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia reprén este cap de setmana les activitat del programa “Apropa’t a l’Art”,  relacionades amb la  difusió de l’exposició  de fotografies Correspondència Mediterrània de Xavier Mollà, a la Casa de Cultura de Gandia.

El divendres 7 d’octubre, a les 18.30 h, hi ha programada una visita guiada, a càrrec de Boro Mañó, i el dissabte 8 d’octubre, a les 12.00 h, es realitzarà una nova trobada amb l’autor de l’exposició, que explicarà als visitants aspectes relacionats amb la temàtica de la mostra, sobre la tècnica, o sobre  el protagonisme de la Mediterrània com a marc de referència geogràfic i cultural de l’exposició. Tant la visita guiada com l’encontre amb l’autor són activitats gratuïtes i per a les quals no es precisa reserva prèvia.

Per altre costat, continuen les visites per a grups, estes amb reserva prèvia. Estes visites es poden fer de dilluns a divendres, de 10.00 a 14.00 hores o els dissabtes a les 12.00 hores. Els grups poden ser, com a màxim, de 30 persones. Les visites son gratuïtes també.

Correspondència amb Mediterrània

Articles relacionats