Gandia reobri el pont de la Séquia del Rei

 

També es recupera la normalitat a la ronda de l’Anella

Gandia, 13 de març de 2026.

La mobilitat a Gandia experimenta una millora notable amb la reobertura, aquest migdia, del pont de la carretera de la Séquia del Rei.

La infraestructura ha quedat operativa en ambdós sentits, restablint la connexió habitual entre el nucli urbà i el Grau i la platja.

​L’actuació, impulsada per la Demarcació de Carreteres de l’Estat amb una inversió de 440.000 euros, ha finalitzat una setmana abans del previst.

Aquest avançament en els terminis és clau, ja que coincideix amb l’inici de les festes falleres, facilitant així el trànsit en unes jornades de gran afluència de visitants.

​L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha rebut amb satisfacció la notícia: “És una molt bona notícia per a la ciutat, especialment per als veïns del Grau i la platja, així com per a totes les persones que ens visiten durant aquests dies“. Així mateix, el primer edil ha agraït la col·laboració entre el Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible i el departament d’Urbanisme per agilitzar els treballs.

Normalitat a la ronda de l’Anella

Simultàniament, aquest matí també s’ha recuperat el sentit de circulació habitual a la ronda de l’Anella. Aquesta intervenció s’emmarca dins del “Programa Barris Next Generation“, un projecte de regeneració integral del barri que compta amb un pressupost de més de 4,2 milions d’euros.
​L’obra és finançada en un 80 % pels fons europeus del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), amb aportacions complementàries de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de Gandia —que ha invertit 386.000 euros— i capital privat.

 

Fotografia Àlex Oltra

Articles relacionats