· La iniciativa està adreçada a xiquets i xiquetes de 4 a 12 anys i es desenvoluparà del 13 de juliol al 7 d’agost al Centre Cívic Roís de Corella
· Les persones interessades a realitzar la inscripció poden fer-ho telefonant al 96 295 98 05 o enviant un mail a casalestiualrois@gmail.com del 7 al 10 de juliol en horari de 09.00 a 13.00 hores
La regidora Liduvina Gil ha informat aquest matí que del 13 de juliol al 7 d’agost l’Ajuntament de Gandia posarà en marxa el “Casal d’Estiu”. Una iniciativa que desenvoluparà al Centre Cívic Roís de Corella. “La nostra intenció és que els xiquets i xiquetes es divertisquen alhora que desenvolupen habilitats socials o juguen”.
El Casal d’Estiu està destinat a xiquets i xiquetes de 4 a 12 anys. Les persones interessades a realitzar la inscripció poden fer-ho telefonant al 96 295 98 05 o enviant un mail a casalestiualrois@gmail.com del 7 al 10 de juliol en horari de 09.00 a 13.00 hores.
L’horari de Casal serà de dilluns a divendres de 09:00 a 13.00 hores tot i que es pot ampliar l’horari en funció de les necessitats familiars. El preu de la iniciativa és de 40 €.
Gil ha destacat que la iniciativa parteix a proposta de Consell de la Infància