Gandia organitza una quedada de dones corredores preparatòria de la 10k de Valènca

Gandia ha celebrat este diumenge 4 de febrer una quedada d’entrenament de running per a corredores de Gandia, dins de la sèrie de quedades que es realitzen a diferents ciutats de la Comunitat Valenciana.

Organitzada en col·laboració amb l’Ajuntament de Gandia, l’organització de Nosotras Deportistas i el patrocini de la Diputació de Valencia, aquestes quedades es conceben com una activitat completament gratuïta, sent una de les novetats de la quarta edició de la carrera “10K fem” del 4 de març a Valencia. Totes les inscrites rebran una camiseta commemorativa.

La ciutat de Gandia és una ciutat referent en el món de l’esport, concretament en el món del running popular, Gandia compta amb dos clubs d’atletisme molt importants, tant a nivell autonòmic com a nivell nacional, comptem també amb una escola d’atletisme, esdeveniments esportius de gran repercussió, com la mitja marató, la Cursa de la Dona (amb una participació d’entre 8.000 i 9.000 persones), o la San Silvestre, per aquests motius s’ha comptat amb Gandia com un dels llocs idonis per a promocionar l’esport, concretament l’esport femení“, ha declarat la regidora d’Esports, Lydia Morant.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar a conéixer la cursa i aglutinar la quantitat més gran de dones i ajudar-les a superar les seues metes esportives.

Articles relacionats