Gandia impulsa la formació i el mercat laboral amb un nou model de contractació més àgil i transparent

.

L’Ajuntament de Gandia fa un pas endavant en la modernització de la gestió pública i el foment de l’ocupabilitat. Les coportaveus del Govern Local, Balbina Sendra i Esther Sapena, han donat a conéixer hui els acords de la Junta de Govern, on destaca la implantació d’un Sistema Dinàmic d’Adquisició (SDA) destinat a l’organització d’accions formatives i serveis de consultoria per a Urbalab Gandia.

Un sistema obert, electrònic i amb 1,1 milions d’euros de pressupost

El nou model SDA és un procediment totalment electrònic que permetrà a empreses i professionals sumar-se al projecte durant els cinc anys de la seua vigència. Amb un valor estimat d’1,1 milions d’euros, aquest sistema busca millorar la innovació, la digitalització i l’emprenedoria a la ciutat.

Segons ha explicat Balbina Sendra, l’objectiu és “millorar l’ocupabilitat i afavorir la participació del teixit empresarial local”, garantint una gestió dels recursos públics més eficient i adaptada a les necessitats reals del mercat laboral actual.

Avanços en la urbanització del sector Llop

D’altra banda, la Junta de Govern ha aprovat el conveni urbanístic amb la societat Nedgia Cegas SA per a la instal·lació de la xarxa de distribució de gas natural al sector Llop.

Esther Sapena ha subratllat que la urbanització d’aquesta zona “marxa a bon ritme”. L’actuació compta amb un pressupost de 75.452,17 €, xifra que no suposarà cap cost addicional per a les arques municipals, ja que la despesa està inclosa en el Programa d’Actuació Integrada (PAI) i coberta per la retenció de crèdit ja existent per a la finalització del sector.

Punts clau de la Junta de Govern de Gandia

SDA: Nou model de contractació per a formació i consultoria a Urbalab.

Transparència: El sistema permet la incorporació d’empreses en qualsevol moment.

Sector Llop: Llum verda a la xarxa de gas natural sense despesa extra per a l’Ajuntament.

Articles relacionats