Gandia es consolida com a destí musical en incorporar un nou festival al seu calendari.
Tripolar Festival se suma al Pirata Beach Fest i el Mediterránea Festival, que es consoliden a la nostra ciutat al costat de propostes com el Polisònic o Marquesa Concerts.
Aquest se celebrarà del 25 al 27 d’abril i suposa una volta de rosca al concepte de festival tradicional afermant la nostra ciutat com a epicentre de la diversitat, punt de trobada única per als amants de la música, l’art i la cultura alternativa.
La regidora de Turisme i Cultura, Balbina Sendra, juntament amb Duke Abengózar, organitzador del Pirata Rock, i el Tripolar Festival, i Alfred Saez, del Mediterránea Festival, han presentat a FITUR alguna de les novetats que aquestos tres grans esdeveniments musicals tindran durant este any.


