Félix Pont i Mónica Mahiques guanyen la 12 K de Daimú

Félix Pont, del Club Automoció Moll, i Mónica Mahiques, del Safor Delikia Sport, es van imposar
en la VI Cursa Popular de Daimús, disputada dissabte, i puntuable per al segon circuit comarcal. Pont va fer el recorregut 41 minuts i 47 segons, i Mahiques 00:51:16 en recórrer els 12 quilòmetres de la prova.
El podi masculí ho van completar
Màxim Folques, del CE Dorsal 19 de Pego, va quedar segon en la general masculina, i Diego Vidal, del CE Quatre Gats de Ròtova, tercer. Karem Faus, del CA Safor Delikia, i Christina Mallett, del CA Dianium, van ser segona i tercera en general femenina. 
La cursa incloia també una prova de sis quilòmetres que va guanyar Nizar Lakhlifi, del Multiesport Benitatxell), amb 28 minuts i 18 segons, i Raquel Zamora, del CA Els Oliveros, amb 28 minuts i 18 segons.
En total han pres part en estes proves 822 atletes. 

violetapodium
Violeta Gómez, del Garbí, al podi de Daimús.

Club El Garbí

Els i les atletes del Club de Córrer el Garbí, per la seua part, han estat presents en carreres de totes les tipologies i en diferents punts. En la VI Cursa Popular de Daimús van tornar a tenir una forta representació de la qual a més s’emporten un gran record i diverses copes, com la de Nuria Villaplana en la distància curta, o la de José Vidal, Marc Server i Violeta Gómez en la llarga distància d’aquesta prova de la Safor.
A més, Davd Signes va participar també el dissabte en la X carrera Nocturna de Toledo, 8.000 metres d’història per aquesta capital espanyola. Fins al Vendrell van viatjar Aida Aparisi i Vicent Pascual per a participar en la Mitja Marató, amb podi per a Aida. Carlos Pascual va participar diumenge en el Bernia Challenge, 27 quilòmetres d’emocionant trail.
Podi es va obtenir també en la carrera que es va celebrar a Gandia amb motiu del dia per la lluita contra el càncer, de Lluïsa Villanueva i de Rafael Perales en les seues diferents categories.
I per a acabar, ressaltar la gran participació i atletes del Garbí en la 27 Mitja Marató de València d’aquest diumenge, 15 participants en total en una prova que ja és un clàssic per als i les atletes d’aquest club.

Articles relacionats