Els equips femení i masculí del Club d’Atletisme Safor Teika segons en el Campionat Autonòmic Absolut de Clubs

 

 

• La prova, organitzada pel club ‘groguet’, es va celebrar dissabte passat a l’estadi Lluís Puig de València.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb els seus dos equips, masculí i femení, en el Campionat Autonòmic Absolut de Clubs Short Track, disputat dissabte passat a l’estadi Lluís Puig de València, i organitzat per la mateixa entitat “grogueta”.

Els xics van ser segons, per darrere del CA Playas de Castelló i per davant del Fent Camí (Mislata), que va ser tercer. Les xiques també van ser segones, per darrere de València CA i per davant del CA Playas de Castelló. Van participar 12 equips en cada categoria.

Pel que fa a l’equip masculí, van ser primers en les seues  proves Álex Sangil (1.500 m) i les rellevistes, que a més van fer el rècord de club absolut, amb 3.53.18. Van quedar segons Izán Huesca (60 m) i Carlos Fernández (triple salt). Va ser tercer Jorge Almendros, en els 200 m.

Pel que fa a l’equip femení, van ser primeres, Camila Pagani (200 m), Lucía Gramage (400 m) i l’equip de rellevistes. Van quedar segones, Ariana Gómez (alçada), Silvia GarcíaGasulla (perxa) i Nubia Gallego, en triple salt. Van ser terceres, Marina Altur (800 m) i Eva Luna Lozano, en pes.

L’equip masculí va estar format per Izán Huesca (60 m), Antonio Justel, Àlex Linares, Stivan Yordanov i Jorge Landínez (60 m fora de concurs), Jorge Almendros (200 m), Alejandro Martínez (400 m), Donovan Ibáñez (800 m), Àlex Sangil (1.500 m), Marc Reina (3.000 m), Pau Borillo (60 mv), Raul Bellón (alçada), Carlos Fernández (triple salt), Jorge Ernesto Landínez (llargada), Hugo Arbona (perxa) i Manuel Canet en pes.

L’equip de rellevistes 4×400 va estar format per Jordi DoménechDonovan Ibáñez, Louis Dieumegard, i Jorge Boscà.

L’equip femení el van formar Camila Rodríguez (60 m), Camila EstrebouClaudia Alriols i Houda Ayad (60 m fora de concurs), Camila Pagani (200 m), Lucía Gramage (400 m), Marina Altur (800 m), Pilar Vázquez (1.500 m), Violeta López (3.000 m), Josune Moreno (60 mt), Ariana Gómez (alçada), Nubia Gallego (triple salt), Laura Sanchis (llargada), Silvia GarcíaGasulla (perxa) i Luna Lozano, en pes.
Les rellevistes 4×400 van ser Mari Angeles RoblesCamila Pagani, Candela de Ana, i Lucía Gramage.

Articles relacionats