ELS AMANTS DE LA FOTOGRAFIA TENEN UNA EXPOSICIÓ IMPRESCINDIBLE AL MONESTIR DE LA VALLDIGNA

Fa ja un temps que ens van presentar en el foto club una exposició de fotografia estenopeica, i que a alguns ens deixà francament ferits en veure el romanticisme que tanca aquesta tècnica fotogràfica. Arran d’aquesta activitat i disposant de laboratori propi en el foto club, un xicotet grup decidim fundar el laboratori de fotografia Estenopeica del Foto Club València, que es constituïs Oficialment el 29 de novembre de 2014, el mateix dia que el Foto Club València complia 86 anys de la seua llarga història.

Amb aquest projecte hem gaudit del romanticisme d’antany, i tornat a sentir la inexplicable emoció en les nostres mans d’un tros de paper submergit en la màgia del líquid revelador, i veure a poc a poc aparèixer les línies que formen la imatge.

No em queda més que felicitar als companys d’aquesta aventura pel treball realitzat i convidar-vos a passar a veure l’exposició”.
Presentada l’exposició es va passar al refectori, lloc on s’exhibeix la col•lecció de fotografia estenopeica, la visita de la qual ha estats amenitzada per Jordi Nicolau amb els acordes del seu violí.
Són 40 les obres exposades per l’equip format per setze persones ALFONSO JIMENEZ ATIENZA; ANA BRISA SEGARRA, ISABEL ARLANDIS MONREAL; ISABEL LOPEZ MARTIN; PILAR RUDILLA VIDAL; PEPA FERRANDIS FABUEL; PATRICIA ALVAREZ GOZALO; Mª JOSE NADAL GOZALBEZ; EUGENIA MALEA CARRASCOSA; ENRIQUE PERZ MARTIN; FERNANDO GRACIA ORTIZ; JOSE A. LUMBRERAS MARTINEZ; JOSE MANUEL HERNANDEZ COMES; JULIAN NUEVALOS MONTES; FRANCISCO VILA MOLINA; DANIEL TORRAS SANCHEZ i coordinats per Enrique i Eugenia.
“Podem dir, sense cap dubte, que s’ha fet un bon treball en tots els aspectes, presentació, espais fotografiats, qualitat de les fotografies, i com no pel marc expositiu, base i motiu d’inspiració del projecte”, apunten des de l’organització.
Pel seu interés, tan temàtic, com pel tipus de fotografia, aquesta exposició és un referent tan per a curiosos, com per als amants de la fotografia. La seua visita es fa imprescindible. L’exposició estarà oberta i per tatn es podrà veure fins el mes de gener.

Articles relacionats