El Real de Gandia presenta una setmana plena d’activitats culturals i esportives

.

– L’Ajuntament llança una programació per a febrer que aposta per la creativitat, la salut i l’oci juvenil en diversos espais municipals.

L’Ajuntament del Real de Gandia ha donat a conéixer la seua Programació Cultural per a este mes de febrer de 2026.

Real de Gandia agenda cultural 02022026La proposta, que arranca demà mateix, inclou des de tallers manuals fins a activitats a l’aire lliure, amb un enfocament especial en la participació ciutadana i el benestar.

Creativitat i memòria al Centre Social

La setmana començarà al Centre Social amb una forta aposta pels tallers pràctics. El dimarts 3 a les 17:30h, els veïns i veïnes podran participar en un original Taller de Musclera del Circ.

L’activitat continuarà el dijous 5, una jornada que estarà partida en dos sessions:

De matí, d’11:00h a 12:00h, es durà a terme el Taller de Memòria per a exercitar la ment.
– De vesprada, a les 17:30h, la temàtica circense tornarà a ser protagonista amb el Taller de Cintes del Circ.

Esport i oci per al cap de setmana

L’activitat física també té el seu espai en el calendari amb la iniciativa “El Real Camina”. El divendres 6, de 9:10h a 10:10h, s’ha organitzat una eixida des del Centre de Salut per a promoure hàbits de vida saludables entre la població.

Per a tancar la setmana, el dissabte 7 serà el torn dels més joves (i no tan joves) amb “Jocs de Taula 2.0”. L’activitat tindrà lloc a la Llar de la Joventut entre les 17:00h i les 19:00h, oferint una alternativa d’oci compartit i estratègia.

Inscripcions i reserves

Des del consistori recorden que les inscripcions són limitades per a garantir el bon funcionament de cada sessió. Les persones interessades han d’apuntar-se enviant un missatge al WhatsApp municipal: 673 731 186.

Articles relacionats