.
– El Real de Gandia presenta una setmana carregada d’activitats culturals i tallers per a tancar el gener
L’Ajuntament del Real de Gandia ha donat a conéixer la seua Programació Cultural per a la setmana del 20 al 23 de gener de 2026. Amb una oferta que combina creativitat, salut i arts escèniques, el consistori convida a la ciutadania a participar en les diverses propostes que tindran lloc principalment al Centre Social i la Casa de Cultura.
Tallers i activitats al Centre Social
La setmana començarà amb un vessant creatiu el dimarts 20 de gener amb el taller “Crea el teu calendari”, que es realitzarà al Centre Social a les 17:30 hores.
El dijous 22 de gener, l’activitat es duplicarà al mateix espai amb dos propostes diferenciades:
Taller de Memòria: Una sessió matinal programada d’11:00 a 12:00 hores.
Taller de Decoració d’Aniversari: A la vesprada, a partir de les 17:30 hores.
Esport i teatre per al divendres 23
El divendres 23 de gener serà el dia de major activitat. La jornada arrancarà amb la iniciativa “El Real Camina”, una eixida des del Centre de Salut prevista per a les 9:10 hores.
Com a plat fort per a tancar la jornada, l’Auditori de la Casa de Cultura “Alcalde José Blay Espí” acollirà a les 20:00 hores la representació teatral de l’obra “Cacau i Tramús”.



