Així, ha recalcat que és “molt difícil ser capaç de resistir mentalment i fredament l’assetjament mediàtic de televisions” que, segons ha dit, es col·loquen “sota la teua casa”, “linxen per qualsevol cosa” i “insulten” i “desacrediten” de forma permanent en el personal, polític i institucional.
A continuació, ha afirmat que en el PP “no hi ha mala consciència per la mort de Rita Barberá”, si bé ha admès que algunes persones analitzaran els seus comportaments o les seues frases. De fet, ha revelat que va parlar amb Barberá quan ella es “va molestar” per unes paraules seues i van quedar que “havia de donar una explicació”.
“Qualsevol notícia del procés es retransmet en directe com si fóra una condemna i açò és el que li ha passat a Barberá. No són els dirigents del PP, açò ja està bé, ja està bé”, ha proclamat el portaveu del Grup Popular.
“Li demane als directius d’eixos mitjans de comunicació, alguns dels quals s’han omplert les butxaques gràcies a que en les seues cadenes de televisió es practica eixe periodisme d’assetjament i de escratx, que senzillament pensen si ells tenen la consciència neta i tranquil·la”, ha asseverat. En aquest punt, ha citat expressament a Cuatro i La Sexta, encara que ha agregat que “hi ha molts altres que han fet seguidisme” d’eixos mitjans.


