El Partit Popular de Gandia ha demanat a través d’una roda de premsa del seu president, Víctor Soler, arran de les declaracions de l’edil de Ciutadans, Ciro Palmer, en les quals va parlar de pressions i d’una oferta econòmica (xec en blanc), per part del Partit Popular per signar una moció de censura “Ni el PP Gandia, ni ningú autoritzat pel PP ni pel seu president ha oferit res a canvi de recolzar una moció de censura”, ha dit.
Soler ha recordat que “ja li vam dir dissabte que diguera nom i cognoms de qui li va oferir diners en nom del PP, i el comminem al fet que vaja immediatament als jutjats”. Soler ha sigut contundent: “No ho ha fet, ni ho farà perquè senzillament és mentida. La seua paraula no val res. O diu el nom d’eixa persona o quedarà retratat en la seua pròpia mentida”.
Soler li ha demanat a Palmer que rectifique i que es disculpe públicament, i ha dit que “no tot val en política”.
El PP es ratifica en la seua decisió de no pactar amb Ciutadans cap moció de censura, “més amb accions com aquesta o amb els enregistraments que han eixit a la llum, i on s’escolta a un assessor del Grup Municipal de Ciutadans, vanar-se de manar més que el propi regidor, així com de bloquejar els Pressupost de 2017, fins que es contemple la Declaració d’Interès Comunitari en els terrenys annexos al Club de Golf de Gandia”.
Soler s’ha preguntat per què els Pressupostos de 2017 encara no s’han aprovat, i què opinen al govern sobre la possibilitat d’ampliar el camp de golf.
Per al PP queda clar que “el doble joc que es portava entre mans Ciro Palmer, s’ha acabat. Ha volgut fer creure al govern que no hi hauria moció de censura, mentre al PP l’instava a negociar-la. Un doble joc, on buscava obtenir profit d’un costat i un altre. Per la nostra banda açò s’ha acabat”.
Referent a açò, Víctor Soler, ha reclamat a l’alcaldessa, Diana Morant, i la vicealcaldessa, Lorena Milvaques, “que tallen d’arrel el joc de Ciutadans, per a obtenir endollats en contractes municipals”. Soler els ha recordat que “som 24 regidors, amb plena capacitat per a arribar a acords positius per a Gandia. No podem permetre estar a la mercè d’un regidor que condicione l’agenda política”. Soler ha finalitzat assenyalant que “el PP seguirà en la seua línia d’oposició constructiva i propositiva”.
Moció de censura
Que hi haguera possibilitat de fer una moció de censura, segons el PP, se sabia des del principi de legislatura. I no perquè ho deia el PP, sinó perquè el propi Ciro Palmer s’encarregava de pregonar-ho “cada vegada que li posaven un micro davant”. Recorda el PP les seues famoses declaracions com “la moció de censura està cada vegada més a prop” o “estarà damunt de la taula durant tota la legislatura”.
El president del Partit Popular de Gandia, Víctor Soler, ha sigut clar: “Ciro Palmer alimentava interessadament el debat de la moció de censura, i ara, se li ha acabat el doble joc. Al govern li deia que no haurien canvis i al PP, que estrenyérem perquè cada vegada estava més a prop. Palmer ha estat massa temps enganyant a tots els gandians”.


